Případová studie:
TAXEDIT:
Redesign prezentace informačního systému TaxEdit

IGLA je jedinečné zařízení na ochranu vozidla proti krádeži, které v České republice nikdo neznal. Naším úkolem bylo dostat produkt do povědomí zákazníků a zajistit stabilní prodeje tohoto produktu na českém trhu. Jak jsme toho dosáhli?
Každý zná pořekadlo, kdo si hraje, nezlobí a to platí i u webů. Proto jsme na stránky zapracovali konfigurátor, který uživatele baví a udrží na stránce IGLA déle. K ověření kompatibility, zdali je produkt pro jejich vůz k dispozici, uživatelé raději odešlou formulář. A to je velice důležitý aspekt u optimalizace pro vyhledávače (SEO).
To, co se vám zobrazí na monitoru po tom, co stránku otevřete, rozhoduje, zda zůstanete a pokračujete dál nebo web opustíte. Proto pro snížení okamžitých odchodů z webu jsme vložili video tak, aby bylo hned zřejmé, že všechny podstatné informace mohou návštěvníci zjistit z videa mnohem rychleji.
Ukázat, proč by si měl zákazník vybrat váš produkt před jiným, není zrovna lehký úkol. Nejlepším způsobem, jak vysvětlit co nejvíce v co nejkratším čase, je pomocí videa. To ví i Google a proto stránky s videem začal upřednostňovat. Natočili jsme video, které vysvětlí všechny podrobnosti produktu včetně jeho využití.
Recenze je nejlepší způsob, jak se dozvědět, zda daný produkt máme vyzkoušet osobně. Jsou-li vaši zákazníci spokojeni, proč je nezobrazit také ostatním uživatelům, nejlépe ještě před tím, než se na vaši stránku dostanou. Zobrazení recenzí zvýšilo míru prokliku ve vyhledávání, která je důležitým faktorem optimalizace pro vyhledávače (SEO).
Díky správně naplánované strategii cílení jsme oslovili nové zákazníky, kteří doposud produkt neznali a přivedli je tak na stránky. Pokud nenakoupili během své první návštěvy, získali jsme si jejich přízeň postupně a to promyšlenou re-marketingovou strategií, rozdělenou do SEE, THINK, DO, CARE fází nákupního procesu.
Cesta personalizace je v dnešní informační době klíčová. Bez personalizace je velká část rozpočtu neefektivní. Proto jsme určili přesný profil zákazníka s potřebou zabezpečení vozidla. Pomocí úkonů, které na webu provede, můžeme reklamu přizpůsobit tak, aby působila zajímavě a nezobrazovali mu obsah, který už viděl.
Pro zavádění produktu IGLA na český trh jsem hledal spolehlivého partnera, který by nám pomohl produkt protlačit na českém trhu. O online marketing firmy jsem se staral zpočátku sám, takže něco málo zkušeností mám. Nejdříve jsem klukům svěřil pár menších úkolů, které zvládli na výbornou. Po této zkušenosti jsem jim svěřil veškeré marketingové aktivity společnosti. Klukům z KREJTY se nejen podařilo splnit naše očekávání, ale dokonce je předčit. Nejen, že se jim podařilo snížit ceny prokliků u PPC reklam, navrhnout facebookové kampaně tak, že doopravdy fungují, ale vůbec jsme nečekali, že nás tak rychle dokážou posunout na přední místa v Google vyhledávání. Závěr je tedy takový, že pokud se udrží nastoupený směr, tak budeme s KREJTOU i nadále spolupracovat.