Případová studie:
Tvorba webové prezentace pro alternativní náplně PrintLine

Společnost ArtInvest se věnuje obchodu s investičním uměním ve Spojených státech amerických s hlavním zastoupením v New Yorku. Jednoho dne nás kontaktoval ředitel této společnosti, pan Petr Zahraj, s prosbou o vytvoření E-shopu a nové identity pro jejich galerii.
Při návrhu jsme se řídili pravidlem v jednoduchosti je krása. Všechny obrazy od umělců jsou nádherná barevná díla, která jsme chtěli nechat vyniknout. Proto se všechny prvky webu, nesou převážně v černé a bílé barvě, jenž jsou doplněny, o odstíny těchto děl.
Tím, že se na stránce vyskytuje několik různých umělců, bylo důležité, aby návštěvník rychle dokázal vybrat svého oblíbeného autora, od kterého by chtěl investiční umění zakoupit. Vyfiltrovat si obrazy od konkrétního autora a pak už jen vyžádat cenovou nabídku na dané umění a investovat.
Důvod, proč se autoři stávají slavnými je zejména kvůli jejich životnímu příběhu a zkušenostem. Proto autobiografická stránka autorů je jednou z prvních věcí, které chceme návštěvníkům ukázat. Když vědí, co chtěl autor vyjádřit je jednoduší si dílo zamilovat.
S Krejta solutions s.r.o. mám jen skvělé zkušenosti. S firmou spolupracuji již delší dobu a vždy vše dopadlo dle mých představ. Oceňuji především jejich kreativní přístup a nápady na řešení jak technických, tak designových změn a požadavků. Komunikace byla vždy skvělá, změny a veškeré požadavky provádějí ihned a bez zbytečného čekání. Vždy se snaží vyjít vstříc a najít nejlepší možnou cestu k dosažení daného cíle. Díky všem těmto faktorům máme výbornou odezvu na stránky od našich newyorkských klientů. Jsou přehledné, rychlé a fungují skvěle. Spolupráci s Krejta solutions s.r.o můžu jen doporučit, nešlápnete s nimi nikdy vedle. Moc děkuji za spolupráci.