Tvorba e-shopu co vydělává? 8 věcí, na které myslet při tvorbě | KREJTA

Tvorba E‑shopu
který vydělává?
Pomůžeme vám

tvorba e-shopu

Tvorba e-shopu, který plní vámi stanovené cíle, má několik kroků k úspěchu. Mít e-shop v dnešní době nestačí a proto již u návrhu internetového obchodu myslíme na jeho propagaci a vytvoříme strukturu, která bude podporovat úspěšné prosazení mezi konkurencí.

Konzultace zdarma

Určit si cíl je základ. Proč by měl zákazník nakoupit právě u vás?

Mít cíl prodat víc zboží je lákavý, ovšem pro jeho naplnění je nutné jít hlouběji k potřebě zákazníků. Zamysleli jste se někdy, proč jste upřednostnili jeden obchod před druhým? Ve většině případů tím důvodem nutně nebyla cena zboží. Obchod vás prostě něčím zaujal.

Prvním krokem k úspěchu je promyslet si čím jste unikátní a co chcete lidem nabídnout. Může to být například vyzvednutí na pobočce, možnost vyzkoušení a vrácení zboží nebo třeba český výrobek. Tato jedinečnost vám může zaručit, že si zákazník vaši značku lépe zapamatuje nebo ji doporučí.

Víte, co a jak
to dělá vaše
konkurence?

tvorba e-shopu, konkurence

Pokud chceme, aby si nás lidé zapamatovali, potřebujeme se něčím odlišit. Analýzou konkurence získáme užitečné informace o tom, čím se ostatní společnosti snaží získat nové zákazníky, ale také o tom, čemu je dobré se vyvarovat.

Konzultace zdarma

Na která slovíčka
je nejlepší cílit?

tvorba e-shopu, klíčová slova

V online světě vládne velká konkurence. U některých klíčových slov je snadnější se prosadit než u jiných. To platí jak v PPC reklamně (Platíte za klik), tak stejně při SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Správně zvolená struktura může podstatně ušetřit výdaje na propagaci.

Jak bude
zákazník platit?

tvorba e-shopu, platby

Ulehčení nákupního procesu zvyšuje procento úspěšných objednávek. Hlavním cílem je co nejvíce zjednodušit návštěvníkům nákup na vašem e-shopu pomocí platebních metod. Platba kartou, převodem, v hotovosti na pobočce nebo dobírkou? Nechme zákazníkům svobodu se rozhodnout.

Konzultace zdarma

Jakým způsobem
produkt doručíte?

tvorba e-shopu, doručení

Když nakupujeme online, platí pravidlo, už včera bylo pozdě. Volba přepravce rozhoduje nejen o ceně přepravy, ale i čas, kdy zboží k zákazníkovi přijde. V případě, že například obchodujete s nadrozměrným zbožím, si předem ověřte, zdali je přepravce schopný váš produkt doručit. Pečlivým výběrem budujeme zákaznickou spokojenost.

Kam a proč
zboží exportovat?

tvorba e-shopu, export

Export produktů z e-shopu na cenové srovnávače je v dnešní době velmi oblíbený. Umístěním produktů na Google Market place, Zboží.cz nebo Heureku, můžete zvýšit objem prodeje. Strategii musíme pečlivě promyslet, abyste se nedostali do cenové války.

Konzultace zdarma

Proč je vzhled
a rozložení důležité?

tvorba e-shopu, rozložení

Vzhledem vzbuzujeme důvěru. Když e-shop působí nedůvěryhodně, odcházíme jinam. To samé se děje v případě, když nenalezneme produkt, který hledáme. Proto je důležité, abychom zanechali pozitivní první dojem a zvolili takovou strukturu, kde provedeme zákazníka mezi produkty, o které by mohl jevit zájem.

Proč měřit a
optimalizovat?

tvorba e-shopu, měření

Tak, jak se rychle mění technologie nebo trendy, se mění i chování lidí. To, co platilo před rokem, nemusí platit dnes. Proto je nezbytné pečlivě měřit a analyzovat chování návštěvníků a na základě trendů podnikat kroky, kterými udržíme uživatele v jednotlivých krocích nákupního procesu.

Konzultace zdarma

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
^