Copywriting, který prodává. 5 praktických rad, jak na to | KREJTA

Potřebujete získat
nové zákazníky?
Pomůžeme vám s
copywritingem

copywriting

Kvalitně napsané texty můžou rozhodnout o tom, zda zákazník upřednostní vás před konkurencí. Máte jen 5 sekund na to, abyste návštěvníka zaujali. Proto potencionálnímu zákazníkovi potřebujeme dát přesně to, co hledá ve formě, která ho zaujme a tím mu usnadníme cestu k cíli.

Konzultace zdarma

Na internetu čteme jinak než z knížky,
proto se tomu musíme přizpůsobit

Zamysleli jste se někdy nad tím, jakým způsobem procházíte webové stránky, když hledáte konkrétní informace? Ve většině případů prohlížíme stránku po stránce a pouze skenujeme očima informace, které se vážou k danému tématu. Pokud najdeme vodítko, začneme číst i další text. V případě, že se tak nestane, stránky opouštíme.

Správně napsaný text dokáže z návštěvníka udělat zákazníka. Abychom toho docílili, je nutné pro návštěvníky navrhnout co nejsrozumitelnější text se správně zvolenými vodítky. Nejdůležitějším aspektem pro psaní textů na web a reklamních textů je, vědět, pro koho píšeme.

Proč by měl
návštěvník
trávit čas u vás?

copywriting, čas

Čas je nejvzácnější komodita, kterou má každý z nás jen v omezeném množství. Je potřeba, abychom cílové skupině ušili přesný obsah na míru. Dejte lidem to, co chtějí a oni vás za to odmění. Proto je velmi důležité přizpůsobit text zájmům a potřebám vašich zákazníků. Například, když váš produkt chrání proti krádeži, pište o tom, jak se před ní ochránit, jaké způsoby zloději využívají anebo jak krádeži předejít.

Konzultace zdarma

Ví také vyhledávač
o čem píšete?

copywriting, seo

Napsat text tak, aby byl srozumitelný pro vyhledávače, se nazývá SEO copywriting. Pokud chceme, aby vás zákazníci našli na Googlu, Seznamu, Bingu nebo jiných vyhledávačích, musíme v textu použít klíčová slova, která cílová skupina vyhledává. V první řadě je však nutno dbát na přínos pro čtenáře a pak teprve až na optimalizaci pro vyhledávače.

Jaká klíčová
slovíčka vaši
zákazníci hledají?

copywriting, seo, klíčová slova

Vědět, kdo jsou vaši zákazníci a co hledají je základ. Analýza klíčových slov vám poskytne odrazový můstek pro tvorbu kvalitní obsahové strategie. Stalo se vám někdy, že jste klikli na reklamu, která vás zaujala, ale obsah nesplnil vaše očekávání? Dejte lidem to, co chtějí. Dobře zacílený text zvyšuje prodej.

Konzultace zdarma

Vedete zákazníky
směrem k cíli?

copywriting, cílení

Vést zákazníky k cíli je jednou z nejdůležitějších částí. Spisovatel taky neprozradí, kdo je vrahem v první kapitole své knihy a svůj děj nám sděluje postupně. To samé také platí u prodejních textů. Například u výrobků začnete nejprve s problémem, jenž tyto produkty řeší a pak ukažte jak na něj. V obchodní terminologii to nazýváme “najděte a naplňte potřebu“.

Chcete vybojovat
více objednávek?

odznak
odznak
odznak
odznak
^